onsdag 2 december 2009

Vintertid i trädgården


Lite vintermums från trädgården!













7 kommentarer:

  1. Visst har det varit underbart ute...men jag har fått beundra det vackra från fönstret, ser fram emot måndag, kram

    SvaraRadera
  2. Åh, det är så vackert!!! Härliga bilder!
    tack för hälsningen hos mig! Synd att du inte hade någon bild på glasverket du skrev om att ni hade byggt!

    SvaraRadera
  3. Ja, oj så vackert det är med sol och frost! Det blir nästan lite magiskt och trädgården är verkligen vacker när den är frostad!
    Lisa

    SvaraRadera
  4. ohhhh vet du, jag har suttit sååååååå länge nu och bara njuter av allt här på bloggen din! vilka ljuvliga trädgårdsbilder!!!

    varmkram lotten

    SvaraRadera
  5. Visst är det så superfint med frostig natur - jättefina bilder...

    Rynkor har vi inte sett några och inga gråa hår.
    Har en elev som går med mig som tyckte att jag inte alls såg så gammal ut som snart 50, 41? hade hon gissat...hmmm...hon har bara 1 vecka kvar på praktiken, Nej jag lovar sa hon...hihi
    Jag trodde henne i alla fall***

    Kram och trevlig Helg
    Annelie

    SvaraRadera
  6. Hallo
    sehr schöne Bilder! Gruss Sandra

    SvaraRadera