måndag 14 december 2009

Dags för vårens planering av växter




Nu är det nedräkning fram till julen. Sen ska jag vara ledig ett tag och förkovra mig i trädgårdsböcker för att planera vidare visningsträdgårdens utveckling. Underbart!

Ska bli riktigt roligt att driva upp egna plantor och jag har en förkärlek till lite udda penséer och ska försöka hitta olika sorter där. Älskar även dahlior och även där ska jag komplettera min egen samling och utvidga den rabatten till nästa sommar.

Härligt!






3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Vill berätta att födelsedagsfiraren blev superglad över fårskinnet...tycker det är jättefint...
    kram
    annelie

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig tanke - våren såhär års!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Härligt att kunna förbereda sig för den underbara våren!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera