fredag 4 december 2009

Min logga klar!


Nu har jag fixat en logga till min butik. Tog bara nästan två år!!!! Jösses snacka om att ta tid på sig. Tycker ändå att den duger och ser rätt ok ut. Gillar färgerna och så känns det bättre att ha ett återkommande märke för min butik framöver. Hittade en hemsida på nätet som hade loggor att skapa själv utan kostnad. Jag nappade och satt i flera timmar innan jag kunde bestämma mig. Finns massor att välja på när det gäller att välja sig en logga vilket inte gör det lättare - men nu är den klar och jag hoppas att någon gillar den i alla fall. Ha en skön helg alla där ute och tänd ett ljus extra för mysfaktorn. Kram Mu

6 kommentarer:

  1. Det blev en fin logga tycker jag.
    Kul att du hittade till mig.
    Ser att du har fin trägård också.
    Vi ses och hörs
    annika

    SvaraRadera
  2. Vilken fin blogg och butik du har! Verkligen inspirerande! Har brottats hela kvällen med en krans av granris, önskar jag hade några vackra blommor att pryda den med, liksom du gjort med din dörrkrans! Har bara för dåligt tålamod med att vänta till i morgon när affärerna öppnar, måste färdigställa nu!!!
    Kommer tillbaka!

    SvaraRadera
  3. Hej Marie!
    Tack för din kommentar hos mig!
    Loggan va jättefin!
    Likaså bloggen, och din trädgård :)

    Ha en skön helg du med!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  4. Den blev ju jättefin!
    Passar perfekt!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Nu "stal" jag en bild från din hemsida och har länkat din bod med bild hos mej, antar att du inte har ngt emot det!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera