onsdag 30 december 2009

Se upp där ute nu laddar jag om!


Tog på mig kläderna ..... gick en härlig promenad och laddade batterierna med strålande solsken, -17 grader och lät skylan riktigt bita tag i kinderna. Känner mig nu full av energi efter gårdagens utlopp av misstro. Det lämnar jag bakom mig och ser på år 2010 med ny energi full av idéer till hur jag ska lägga upp min tillvaro. Det kommer att ske mycket i början av det nya året och jag ser verkligen fram emot det. Företag kommer att ta fart och jag kommer att ha fullt upp med alla projekt kring detta -HÄRLIGT! Om någon där ute undrar om jag lider av manodepression - en dagen upp och andra dagen ner - så kan jag bara säga att jag har samma symtom för jag är ju EGEN FÖRETAGARE. Ni som också driver företag vet absolut vad jag talar om!! Bra att ha en diagnos!!! Önskar alla där ute ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR och gör som jag - gå ut och ladda om, släng bort det gamla som stört och se fram emot 2010. KRAM

4 kommentarer:

  1. Härligt att höra! Stor kram till dig och ett Gott Nytt År!
    /Marie

    SvaraRadera
  2. Det låter hoppfullt, Marie - att du laddar om! Det är så man ska göra om man brinner för något, och det är jag övertygad om att du gör!

    Du ska se att allt börjar öppna sej nu, när du börjar bli varm (?) i kläderna...nåja, ingen vidare liknelse i den här kylan, men du ser i alla fall ut att ha bra med kläder på dej!

    Det ser i alla fall jättevackert ut med sol å allt! Här i Sthlm har vi liksom haft ett frostigt dimmoln över oss hela dagen - ingen sol alls!

    Jag önskar dej allt gott och STOOOOR framgång med ditt företag inför 2010!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Att driva företag är som att åka en ständig berg och dalbana..Man behöver bara vänja sig *L*

    Ha en skön nyår!
    annbritt

    SvaraRadera
  4. Hej, Marie!

    Har ingen erfarenhet av att driva företag men jag kan tänka mig det är rena berg-och-dalbanan precis som livets ups and downs-perioder.

    Önskar dig ett bra år med företaget!

    Ett Gott Slut och ett Gott Nytt År!

    Kram Renate

    SvaraRadera