torsdag 5 november 2009

Trassel i familjen - garntrassel..............


Döttra mi ä på besök! Ho ha lärt sig och sticke. Nä då det har hon kunnat sedan unga år men det har väl legat ner under en tid och nu fått en ny chans till kreativitet. Detta ska bli handledsvärmare, superfina! Julklapp till mamma!?!?!?!? Nähä - inte det. Ja, då får jag väl fortsätta stickisklubben och bli klar med mina egna som jag har påbörjat. Det blir väl lagom klart till sommaren som det brukar med stickprojekt - är alltid ute med saker vid fel tidpunkt - känns det igen! Man börjar sticka på hösten på vinterplagg som blir klara till sommaren!?!?! Ja, man lär sig aldrig planera så bra.......

4 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på två sötnosar

    SvaraRadera
  2. Oj, vad det snöar, även här, men ännu ligger inte snön kvar i Sthlm!
    Ja, skendräktighet kan vara nog så besvärligt - stackars vovsingen!

    Kul att ha dotera hemm!
    Jomen visst - det vore jättekul om du kom hit, så tar vi en tur i affärerna! Fika hinner vi säkert också! Du är så välkommen! Jag kommer nog att vara på torpet över jul och nyår, men sen blir jag ju hemma och januari är ofta såååå trist - då gör vi nåt kul!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Sticka på, visst blir det klart nångång...härligt med dotra på besök...
    Blev en del shoppat på Ullared fast det var första gången, det fanns ju en del som trodde att jag inte skulle hitta nånting där, men ack vad dom bedrog sig...hihihi***
    kramkram
    annelie

    SvaraRadera
  4. hei, ja det er noen år sidan jag stickat,det va när barnen va små. men har et stort önske om å läre meg å hekle(virke?)kjenner ingen som kan så det blir vel inga mysfilt på meg;=)
    kram bella

    SvaraRadera