torsdag 19 november 2009

Trädgårdspynt.

Hittade den här lilla sötnosen idag i gruset. Underbart - här pyntar man för fulla muggar utomhus och så finns det fortfarande små blommor kvar i trädgården. Faktum är att mina ringblommor står i blom fortfarande! Helt otroligt.........






Uteplatsen har fått sig en uppiffning med lite ris från naturen och några växter från butiken som jag har haft kvar men som nu åker ner i en industrilåda istället.













Några rostiga ägg ligger vackert mot den mjuka gröna mossan.

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fint du har pyntet ute hos deg;)
    Hos meg har det i dag kommet snø (ved Lillehammer)..og det liker jeg;)
    Så den flotte industrilådan..slik kunne jeg tenke meg!Bokstavene dine var også flotte!
    Fortsatt fin kveld;)

    SvaraRadera
  2. Jättefint har du gjort...tänk om man hade tid att hålla på..Vi får så himla mycket snö så det skulle snöa över hos mig..
    Hittade två st lyktor som kunder ha haft sönder.Glaset hade pajat på båda .Tog bort glaset och ska faktiskt använda dom som marschallhållare istället..lite skydd blir det av dom och ingen snubblar på marschallen..

    ha de
    annbritt

    SvaraRadera
  3. Åh jag älskar små självsådda violer i grus och mellan plattor! Tänk att du hittade en sån i november!!
    Fint du gjort ute! Jag hinner aldrig vara hemma medan det är ljust, men snart är det ju helg.. får passa på då att göra lite fint.
    Tack för inspirationen!
    /Marie

    SvaraRadera
  4. Så många vackra utestilleben du har gjort! Ja, ja, men så är du ju också en riktig trädgårdskreatör!
    Mycket inspierande!!!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera