onsdag 25 november 2009

I skogen där jag bor finns mycket att upptäcka.

Tjejerna blev väldigt förundrande över vad som låg och lyste gult i mossan när vi var på vår morgonpromenad. Kantareller!!! Hmmm.... Lite förvånande men när jag gick min promenad i trädgården här om dagen hittade jag i en av mina blomkorgar nya skott av bönor som tagit fart under granriset som täcker korgen. Har vi lite väderförändring månne tro?

På vår skogspromenad hittade jag nedan roliga sten som var delad i tre delar och bildade fredssymbolen.



Love..................

2 kommentarer:

  1. Ja, det är ju samma här! Skogen full av jättefina trattkantareller. Det är ju snart jul!!??? Men för ett par år sen, var gubben och jag ute i skogen och plockade GULA kantareller på julafton... De Du!
    Va snyggt det blev i köket!
    Ha det gott! Kram från Åsa.

    SvaraRadera
  2. Jag vet att det här är ett gammalt inlägg, men det där är mercedes-symbolen... Fredssymbolen är i fyra delar :)
    http://psychsurvivor2.files.wordpress.com/2009/11/large_peace_symbol.jpg

    SvaraRadera