tisdag 19 januari 2010

Ansiktslyftning.......

Butiken får sig en genomgång och hyllor och varor flyttas runt för att få ett snyggt utseende. Har nu endast öppet på söndagarna under januari och februari för att öppna upp mer till våren. Håller också på att göra plats för att kunna fika i butikens växthus, vid dåligt väder och så att säsongen för caféet kan öppnas tidigare på våren och hålla öppet längre på hösten. Invigning av detta till våren. Mycket att kolla upp inom regler och lagar vad man får och inte får när det gäller olika verksamheter, puh... Ska dock bli superkul att få utveckla butiken och hitta på roliga grejer för att ha variation i verksamheten.

7 kommentarer:

  1. Alltid lika kul att få se bilder från din butik!
    Ja, så spännande det blir med caféet sen!

    Ha en härlig eftermiddag och kväll, så ses vi ju snart!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Ååh, jag ääälskar zink!!! Vilken fin och elegant butik du har! Man blir ju sugen på att komma och shoppa en stund där! kraam,Annaleena :)

    SvaraRadera
  3. Du lever min dröm! Hoppas du njuter för två nu ;0). Min högsta önskan är att utbilda mig till trädgårdsmästare, ha en inredningsbutik med kafé eller ett gästgiveri. Rackarns vad fel man kan välja som ung. Utbildade mig till sjuksköterska... Iiiinte riktigt samma sak *hihi* tja man kanske vårdar växter som trädgårdsmästare. Ha en trevlig kväll!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  4. Jag har hört att det är många regler kring just det här med matservering, pust! Men det ser väldigt vackert ut på dina hyllor i butiken!

    SvaraRadera
  5. Har du rätt i! Känns bara rätt hopplöst just nu eftersom jag har så små barn... Än finns det tid. Får kanske traggla på ett tag till med ssk- jobbet och sen ta tag i vad jag vill göra. Jag beundrar dig mycket som vågar!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Hoppas jag kan komma upp snart och se om möbleringen, det ser fint ut men det har de gjort de andra gångerna jag har varit uppe oxå.
    Jag försöker finna kraft att jobbat till Brunssalongens vår marknad i slutet av Mars. Värken i magen sätter stopp eller TRÖTTHETEN sätter stopp. Det är tydligen tjocktarmen det är något fel på, var hos läkaren i går. väntar nu på prov svar.
    Kram Catharina

    SvaraRadera
  7. Me encanta este rincon con muchas cosas bonitas.
    Enhorabuena

    SvaraRadera