tisdag 23 mars 2010

Växthusstädning

Under gårdagen städade jag ur växthuset inför butikens öppning nu den 28 mars. Det har kommit en hel del varor som ska packas upp och märkas. Kartonger och blommor huller om buller börjar nu hitta sin plats. Ska bli så härligt att få dra igång säsongen igen och ser fram emot en trädgårdssäsong utomhus. Dagens väder - regn = snabb snösmältning (tänker inte klaga)






Husse har varit till Dalarna under helgen och blev så ompysslad av Wippa när han kom hem. Har hon saknat honom tro!!!!

14 kommentarer:

  1. Så spennende at du åpner snart igjen:)
    kos deg
    eddaKlemmer til deg

    SvaraRadera
  2. Det ser så härligt ut i ditt växthus och det ska bli så spännande att se din butik igen inför säsongen som kommer!
    Jag tittar nog förbi hos dej när jag åker ner nästa onsdag. Jag blir ju så nyfiken på alla nya fina saker som kommit in!

    Klart Wippa har saknat sin husse!!! Så go hon är!

    Ha en fin vecka - och du....på torsdag ska det visst bli VÅÅÅÅR igen!! Det hoppas jag på!

    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Så himla mysigt med växthus! Söt hund du har och trogen husse!!!

    SvaraRadera
  4. Åh, vad jag önskar att jag inte hade så långt ner till Dig! Jag såg ju hur mysigt det såg ut, när vi åkte förbi i lördags.
    Men nån gång så....
    Lycka till med dina förberedelser! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  5. Jag vill också bli med växthus!
    :)

    SvaraRadera
  6. åh nu öppnar du äntligen har väntat, måste ta mig till dig..jag har ju inte så långt :)blev inspirerad när jag såg ditt växthus
    kram Åsa

    SvaraRadera
  7. Vad spännande och roligt att få plocka upp saker så där och arrangera. Och jag vill också ha ett växthus!! Är så avis! :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  8. Jag måste också åka och hälsa på dig så småningom... Det är ju inte så långt bort :)
    Och det ser så lummigt och härligt ut... på sommaren.
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  9. Åh, vad mycket roligt du har. Ditt växthus är så härligt och vilka fina saker. Jag måste försöka ta mig dit under semestern i sommar.

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera
  10. Härligt ser det ut!!! Gosehunden, hon ser så nöjd ut på bilden! Kram på dig duktiga du!/Tess

    SvaraRadera
  11. Härliga vår, härligt pyssel och ljusare tider! Det ska blir så spännande att följa din öppning!

    Trevlig helg!
    Cz

    SvaraRadera
  12. Lycka till i dag.....
    Själv ska jag stå på Brunnssalongens Vårmarknad 10.00-16.00. Gårdagen var inte så bra kanske inte så konstigt med 3 mässor i Norrköping.

    Nu har jag börjat blogga igen efter alla sjukdommar och hemmsidan har gjorts om lite men något är fel på 2 sidor de får jag ta ta i på måndag.

    Ha en riktig bra dag
    Kram catharina

    SvaraRadera
  13. Hej, Marie!

    Vad mysigt att få öppna va? Tänker komma förbi någon dag och kolla in alla fina vår-saker. Nu ska vi ju flytta snart och kommer då få en stor trädgård. Kanske kan jag få be om lite råd när jag kommer?

    Trevlig söndag

    Kram Inka

    SvaraRadera
  14. Ååååå vad kul för dig med ditt öpnnande igen, önskar jag kunde komma på premiären, du verkar ju ha såå mysigt!

    Må så gott, Kram Sofia

    SvaraRadera