söndag 30 augusti 2009

Inspirationsvecka på Formex


Åhhhh........ var till Formex i veckan och inspirerades av så mycket så hjärnan la av! Ni skulle ha varit där. Jag har ju inte en så stor butik men skulle vilja att den va det så därför vad det då lite svårt att begränsa sig till vad som skulle köpas in till min lilla bod. Men jag har ju hittat det stilen jag gillar och vill ha så jag kör på den. Shabby, vintage och industriprylar är hett och jag gillar det som f........n(=fullständigt nice). Har tagit in Trendkompaniet som nytt märke till butiken och de har snygga produkter i ovannämnda stil. Funderar över ett par till som jag ev tar in till våren sen för nu har jag shoppat så det räcker för ett tag. Annars måste jag bygga ut ett rum till och då blir nog inte min älskling så glad. Han har att göra så det räcker. Nu till helgen stänger vi för att ta semester och ladda upp inför hösten i varmare land.

1 kommentar:

  1. hejhej!!
    vad roligt, ska bli spännande att se sen...
    ha det så väldigt sköönt på semestern...
    kram
    annelie

    SvaraRadera