söndag 4 oktober 2009

Ordningen återställd

Efter en kall vecka avslutades den med en skitblöt helg med hårda vindar och skitsurt rödvin! Inte ens ett glas fick jag ner då det antagligen var nått fel på vinet....... men godiset var gott och fjärrkontrollen låg stilla brevid utan att användas överhuvud taget. Min man använder den dock som ett flipperspel när han är hemma så jag tänkte att den skulle få vila lite under helgen då det bara var jag och fjärrkontrollen ensamma i soffan. Jag snodde hörnet av soffan som min man Jörgen alltid ockuperar annars ....... men där satt jag nu tillsammans med hunden och stickningen och bara njöt! Fast nu är han hemma igen och ordningen återställd. Tur att det bara är ibland som han åker bort! Kan ju erkänna att han var saknad i alla fall lite.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar