tisdag 17 augusti 2010

Vi packar och drar!

Massor av tankar och funderingar hos både mig och min kära har lett till ett stort steg. Vi drar till stan! Efter några år på landet tar vi oss in till staden för att minska våra bördor och dåliga samveten. När väl beslutet har förankrats känns det bara som en lättnad och helt rätt. Det kommer att bli så bra och huset kommer ut till försäljning under nästa vecka. Här skall i helgen snyggas upp så det står härligan till för vi vill ju att det ska se fint ut inför försäljningen.


11 kommentarer:

  1. Hej
    vi gjorde samma sak för 2,5 årsedan,flyttade från landet in till stan och jag ångrar det inte för en sekund. Skönt att slippa känna alla måsten över trädgård o hus, nu kan vi njuta av allt som staden har att erbjuda. Lycka till
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Där ser man, det händer mycket i år för eran del. Önskar er lycka till.

    Har fått en ny återförsäljare i västervik "Vita Magasinet". Får hoppas att det går bra där.

    Ha det så bra.
    Kram/Catharina

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    det må jag säga.....men man kommer dit nån gång tror jag att man vill in till stan igen
    Hoppas allt går bra med försäljning - Lycka Till med flytt
    Kram
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Men oj,här händer de grejer... Oh va glad jag blir att ni känenr er nöjda,de e de som betyder allt! KRAM

    SvaraRadera
  5. Hej!!! ÅÅÅ, SÅ VACKRA bilder....Kul att kika in här igen...hinner inte riktigt med att kika runt så mycket. STORT LYCKA TILL med försäljningen och flytt, vad spännande!

    KRAM
    Hanna

    SvaraRadera
  6. Fina bilder du har.
    Lycka till med försäljningen och flytten.

    SvaraRadera
  7. Där ser man! Trodde faktiskt ni skulle vara fast på landet. Stort lycka till med försäljning och flytten! Kram!

    SvaraRadera
  8. Här har hänt en hel del sen jag kikade in sist!

    Vackra bilder gillar den ljuva färgen!

    Lycka till med försäljning och flytt!

    Kram Renate

    SvaraRadera
  9. Oj, så spännande!

    Lycka till med husvisning och försäljning!

    Agneta

    SvaraRadera
  10. Oj, här händer det saker vill jag lova!
    Huvudsaken är att ni är nöjda och känner att det är rätt och det verkar ni göra!
    Jag kan bara önska lycka till!!!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera