söndag 18 april 2010

Reflektion

Veckan har gått i slowmotion....... inte många knop efter förra söndagens projekt. Men en reflektion över hur jag förhåller mig till min tillvaro och mitt arbete har skapat ett nytt beslut och det känns bra. Ibland behöver jag få lite motstånd i tillvaron för att släppa vissa drömmar och inse att det är dags att gå vidare vilket inte alltid är ett nerlag utan för mig många gånger en utveckling. Flera härliga möten denna vecka stimulerar min livssyn och skapar erfarenheter att ta med sig i ryggsäcken. Med andra ord, efter omständigheterna, en mycket bra vecka! Tack alla ni som la en värmande kommentar i förra inlägget, tusen tack! Bilden lånad från någon blogg som jag tyvärr glömde spara adressen till. Ber om ursäkt! Men jag gillar den med alla färgerna. Härlig!

6 kommentarer:

  1. Att ge sig själv rätten att välja och tänka om är en sann gåva,nej de finns inget som är misslyckanden sålänge man är sann mot sig själv och lär sig av de som kanske inte var mer än menat att komma halvvägs...

    Tusen tack för dina kommentarer hos mig,annars hade jag nog gömt mig och låtit lögnerna ta över...

    SvaraRadera
  2. Vilka fina ljusstakar... VILL HA! VILL HA!!

    SvaraRadera
  3. Kloka beslut tar tid att fatta och vissa beslut är viktigare än andra och då måste de få ta tid. Kram

    SvaraRadera
  4. Det låter spännande och låter som om något NYTT håller på att hända dej!
    Vilken underbar header du bytte till! Åh, så inbjudande!

    Jag förstår att du måste ta det lugnt nu - du och Viola råkar då ut för grejer båda två! Det är ju nästan parallellfall!!!

    Fortsätt krya på dej nu och lycka till med... vad det nu är!!!

    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Men fy vilken olycka du varit med om, ojoj et kunde gått riktigt illa....Ja nu har man verkligen något att tänka på när man ska upp på lite högre höjder, att vara EXTRA försiktig!

    Sköt om dig!
    Kram/Sofia

    SvaraRadera
  6. Hejsan!

    Vilka underbart vackra ljusstakar. Snygga färger. Där fick jag lite inspiration minsann.

    Läste ditt förra inlägg. Men stackare!
    Tur att du inte bröt nacken. Hur känns det nu då? Har smärtorna lagt sig?

    Krya på dig och ha en trevlig dag


    Kram Inka

    SvaraRadera