söndag 3 maj 2009

Almbyboden

Just nu växer det så det knakar i den egna täppan. Vi har ju som ni sett en valp och i veckan tog jag bort hönsnätet från rabatten och ersatte det med pilstaket för att hon inte ska rymma ut till vägen. Det kanske inte är världens snyggaste men än så länge praktiskt och jag vill helst inte sätta upp mer plank till staket utan hålla den här stilen med pil och störar. Har inhandlat mycket växter och frön sista tiden och är så nyfiken och ivrig på att se vad som kommer upp i rabatterna vart efter som. 

2 kommentarer:

  1. Hej Du!
    Tack för att du tittade in hos mig. Kul med valp... Jag hade skaffat en om jag inte var allergisk. Funderar också på pilstaket men vet inte än hur vi ska ha det. Tycker om din lilla bod mycket jag skulle vilja ha. Men jag kommer åter då och då. Till sommaren ska jag jobba så då ska jag handla lite. Ha en bara dag goa kramar Ina

    SvaraRadera
  2. Hej du!
    Jo, jag åkte förbi hos dej i torsdags och såg en massa växter utanför, du höll nog på och fixade som bäst då för butiken var stängd.

    Få se om det sammanfaller att jag har tid, och att det är öppet! Det ser i alla fall jättefint ut från vägen. Ska bli spännande att se sen vad du har gjort.
    Ha det gott!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera